Klantenservice

World of Wouda! levert in Nederland en België. Mocht je iets willen bestellen maar je woont niet in deze landen, mail gerust. We kijken dan wat we voor je kunnen doen.

Betalen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.

Onze betalingen lopen via Targetpay. Betalen kan op de volgende manieren:

  • Ideal: onze voorkeur gaat uit naar betalen via Ideal. Dit is een gemakkelijke en snelle manier van betalen in je eigen bankomgeving.
  • Mister Cash: klanten uit België kunnen betalen met Mister Cash

Verzenden

Alle producten zijn op voorraad tenzij anders vermeld. Voor Nederland geldt een levertijd van 3-4 dagen. Wij streven ernaar 3 x per week te verzenden, namelijk op maandag, woensdag en vrijdag.

De levertijd binnen Europa is 3-7 dagen.

Kosten voor het verzenden zijn als volgt:

Brievenbuspost: € 2,00
Pakketpost Nederland: € 5,00
Pakketpost België: € 10,00

Bij bestellingen boven € 80,00 rekenen wij geen verzendkosten. Mochten er ten onrechte toch verzendkosten betaald zijn, dan betalen we die z.s.m. aan je terug.

Mocht je jouw bestelling na 5 dagen nog niet ontvangen hebben, mail ons dan even. Wij kijken dan via Track & Trace waar het pakket zich bevindt.

Afhalen kan. En is uiteraard gratis. Voordat je gaat betalen kan je aangeven dat je de bestelling op komt halen. Via mail kunnen we een datum afspreken.

Retourneren

Heb je jouw bestelling ontvangen (en dat geldt ook als je een kado via World of Wouda! hebt gekregen) en ben je er toch niet blij mee, mail me dan om welk product het gaat (dat het om een kado gaat en van wie je het hebt gekregen). Na mijn retourmail kun je het product binnen 14 dagen retour zenden naar het volgende adres:

World of Wouda! Konijnendijk 3, 3211 LD Geervliet. Na ontvangst van de retouren en controle van de producten ontvang je binnen 3 werkdagen je geld retour op je bankrekening.

In het geval van een kado of uitverkoop krijg je van ons een tegoedbon waarmee je iets anders kunt uitzoeken in onze winkel of webwinkel. Wij geven geen geld retour.

De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper. Bij duurdere producten raden wij je aan het pakketje verzekerd te retourneren, want retour geleverde producten die niet meer heel zijn worden niet vergoed.

Beschadigd?

Is er tijdens het verzenden iets gebeurd met je pakket en is het product kapot of beschadigd, stuur dan zo snel mogelijk een mail met foto van de schade naar worldofwouda@gmail.com. Wij kijken dan hoe we een en ander zo snel mogelijk op kunnen lossen.

 

Pin It on Pinterest

Share This